fredag 20 september 2013

Alla dessa små kryp……!

Varje dag en upplevelse och min förundran växer inför all små djur som dyker upp. Vackra fjärilar, trollsländor, skalbaggar och syrsor. För att inte tala om vattensalamandrarna som antagligen söker upp övervintringsplaster i skogen häromkring.


Kalle Stropp hälsade på när vi fikade på balkongen. Visst är han vacker!!! Tyvärr kom inte hela antennerna med på bilden. Bara ett av naturens underverk…



Mina hundar är inga kryp precis men de är glada ändå. Vajjan är glad och god en riktig kompis att ha med på vandring…



…utmed Varamostranden där det numera är hundtillåtet…



…hej och hå hur kul kan det bli på en skala…?



… se sånt skutt hon tar den sköna Violet…



…här kommer en betydligt mindre gracil hund upp ur böljan…



… Sorry Violet matte råkade skicka i en pinne som sjönk…



Vajjan har en särskild stil när hon ska torka sig efter badet och jag förstår inte hur hon bär sig åt…



…något kryp har fångat Märta-Mais intresse…



… inte vet jag vad hon har för sig…? Märta-Mai har mognat i sommar för hon är väldigt självständig och trygg och framför allt följsam. Världens bästa lilla Märta-Maisa!!



En vacker springare i full karriär se sådan stil hon har och hur vackert hon passar in mot underlaget. Mina finaste hundar som tar mig med ut på äventyr varenda dag – finns det något bättre?? Ja man vet inte vad som väntar bakom nästa hörn – snart väntar  New York!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar