söndag 29 september 2013

En NY Newyorker

Jag måste ju avslöja lite varför jag åker till NY igen. Jag var ju där i april senast. Jo jag kan lägga till en ny titel till mitt CV nämligen mormor. Husse får tillägget morfar – han tycker det låter gammalt med morfar men han får lov att vänja sig. Kanske Grandfather låter yngre?


Lilla H-B, O, A föddes på Beth Israel Medical Center i New York den 24 september 2013. På bilden är hon 1 dag gammal exakt 100 år efter det att hennes morfars far föddes. 

Hon är världens vackraste tycker mormor och jag knappt klara mig tills jag får se henne. Just nu är hon ute på promenad och intar gatorna och parken där hon bor. Harry ska jag tillägga förhåller sig cool inför sin "lillasyster".


3 kommentarer:

  1. Åh så underbart Olga.... stort Grattis till mormor! Barnbarn är ljuvliga, det vet jag som har två härliga dotterdöttrar!
    Kram Annika

    SvaraRadera
  2. Nämen OOOOOOOHHHHHHH så fin! Så fantastiskt roligt för er! Grattis i mängder från Uggleboet i Malmköping...

    SvaraRadera
  3. Tack snälla ni för grattis och bekräftelse på det underbara! Allt går fantastiskt här över utom mitt internet. I morgon ska jag prova att gå ut på det Svenska konditoriet nere på gatan. Vi får se om det blir någon rapport! Krmar från Tantolga i Yorkan

    SvaraRadera