söndag 22 mars 2015

Kontorshundarna

Ja Märta-Mai och Harry är kontorshundar medan jag är på uppdrag i Stockholm fram till mitten av maj. Jag har blivit veckopendlare på gamla dar och är särbo med både man och hundar. Veckorna går fort och nu har jag varit hemma första helgen. Vi har tagit mysiga men blåsiga promenader och jag som trodde jag skulle räfsa löv men det var det inte väder till. Mysa vid brasan var en lämpligare sysselsättning. Märta-Mai ska så småningom åka med mig och bli Stockholmshund några veckor när vädret blir varmare. Morgonrundan blir då i närmsta park som är Humlegården. Långisen tar vi sedan ute på Gärdet och runt Djurgården.


Märta-Mai dristar sig till att vada ut i sjön…



…medan Harry håller sig på land.


1 kommentar:

  1. Hej på dig Olga! Hoppas du snart lägger upp fina foton igen.. Förstår att det är fullt upp för dig just nu. Kolla gärna in på min blogg - Scilla bjöd på tillökning 13/4 så en del foton finns där! www.systrarnabullerochbang.blogg.se

    SvaraRadera