tisdag 15 december 2015

Vad händer före jul?

I adventstider följer jag ungefär samma aktivitetsmönster år från år.

Det återkommande julbordet är passerat…


… och efterrätterna var talrika men jag är mätt redan innan jag hugger in på allt det goda…


… minst ett luciatåg önskar jag uppleva och detta gulliga gäng lussade på lillans dagis.



En julshow av Östgötamusikerna proffsigt band och trevliga julsånger som alla kände igen…



… ljus har blivit stöpta…och i morgon blir det tillverkning av julgodis…




…men något julkort har jag inte åstadkommit ännu… hundarna är måttligt roade att klä ut sig och posera. Året 2012 då vi också hade våran fina Violet såg det ut så här när jag försökt ett bra tag med att få till något snyggt kort men oj så trötta och lessa hundarna var på mej vid det här laget.



Slutresultatet det året. Vi får se om det blir något julkort i år.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar