måndag 21 oktober 2013

Bild-torka…

… och man bara undrar hur det kan komma sig då jag har världens vackraste motiv framför ögonen mest hela tiden – mormors lilla gull!

Vi gick i parken själva idag i TRE timmar! Hon vaknade till vid ett tillfälle och var ledsen men lät sig tröstas av mormor.

Jag förstår inte hur jag ska klara att lämna den lilla familjen i Brokkan men på onsdag flyger jag hem och landar i Linköping på torsdag förmiddag lokal tid.



En ekorre som stal en liten solros som den mumsar på i trädet…



… ett Ginko Biloba-träd.



Lördagar och söndagar är det loppmarknad på skolgården  ute vid 7th Avenue. Jag tyckte att denna soffgrupp, 60-tal?, var lite häftig! Nu får vi se om det blir någon mera blogg den här gången. Det är mycket att göra hela tiden och den lilla går före allt annat.




1 kommentar: