torsdag 5 december 2013

Märta-Maisan på topp

Idag har det firats och glammats för vår fina Märta-Mai fyllde fyra år – hurra, hurra, hurra,hurra!!!!!


Suddiga Busungen med kompisen Harry…



Inte kul att ligga plats hur länge som helst…



…desto kuligare när det vankades pannkakstårta till kvällsmat till Harry och Märta-Mai att dela på.



Den lilla mattjuven tog för sig direkt innan jag hunnit dela upp tårtan.



Första besöket och jag fick hålla i min lilla valp när hon är fyra veckor.



Åtta veckor och började redan då busa med Harry vilket hon fortsätter med än idag.



Tidigt intresserade hon sig för hushållssysslor…



Mat är ett av de största intressena…



Snön låg djup länge vintern 2009/2010



Jag fick skotta gångar ute i trädgården så att hundarna överhuvudtaget skulle kunna gå ut och leka. Märta-Mai visste ingenting om barmark i sin tidiga barndom. Hon trodde världen var vit och kall men nu vet hon mera och har varit med om alla slags väder. Nu ska vi ut mitt i natten på sista runda och ute blåser västanvinden men ingen snö ännu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar