måndag 6 maj 2013

Det mullrar

Jag såg min bror vid vägkanten och jag stannade till med min bil. "Hör du om det mullrar", frågade han. "Ja om den där motorcykeln vid macken rakt över gatan", svarade jag. "Det där är inget muller", fnyste han föraktfullt. Långt borta ifrån hörde jag ett mullrande ljud som bara ökade och ökade och min bror knäppte hjälmen, drog på handskarna, satte sig tillrätta på hojen och drog igång. Han anslöt sig sist i den evigt långa karavanen av motorcyklar som skulle ut till något ställe för att ha en träff på motorcyklisters vis.

Nu är brorsans båda motorcyklar besiktigade och klara och till salu efter vårpremiären och modigt övervägande men mullret kommer aldrig att vara långt borta.



Här är den bekväma cykeln med comfort-sadel och extra allt på! Kolla bromspedalen! 130 000 tusen sek är utgångspriset på denna pärla!



Välskött är bara förnamnet!



Snygga detaljer var man ser!



Cykelns märke kan man inte missa.



Klappat och klart för den hugade spekulanten.



Det här är en raritet och kanske den vackraste motorcykeln som tagits fram. Ett fynd för den rätte köparen med utgångspriset 120 000 sek. På den här bönpallen har även tanten Olga susat fram och jag kan intyga att det mullrade ordentligt. Den här motorcykeln har det rätta mullret och bör inte framföras i tättbebyggt område sent om natten om man vill hålla sig väl med grannarna.

Om ni är sugna på vackra detaljer så kolla vidare:
















Man kan spegla sig i varje detalj på denna tjusiga Harley-Davidsson. Blir ni sugna så kolla efter annons på nätet så småningom.


2 kommentarer:

  1. OJ vilka fina cyklar bror din har! Hade jag haft pengarna hade jag köpt en åt pappa. Han har alltid önskat sig en HD :)

    Ja jag gillar verkligen ljudet av dedär riktiga cyklarna så det mullrar i hela kroppen ^^

    SvaraRadera
  2. Ja mullerkänslan är mycket speciell! Det hade ju varit kul om en av brorsan HDsar skulle ha rullat fram i Motala -trakten och spridit välljud över nejden.

    SvaraRadera