torsdag 28 april 2011

Lattjo lajban i ungdomens vår

Harry, Harry det är du som är Harry!
Harry har fyllt 5 år! Ofattbart vad tiden går.


Harry så ung som 6 veckor och HM (Harrys matte) och vi alla föll pladask för den lille med kroksvansen.


Harry gillar aktion i alla former och på lördag vid lunchtid ska han visa upp sina färdigheter i Rallylydnad på torget i Motala. Det blir massor med hundaktiviteter där våra älsklingar får visa upp vad dom kan och det blir också en rasparad där varje ras presenteras för intresserade Motalabor. Märta-Mai kanske ska representera rasen whippet. Hon får följa med i alla fall.


4 kommentarer:

  1. Har HELT missat det där på torget i Motala på lördag!!! Vilken tid är det? Jag ska ju inte till Medevi på jobb förrän framåt sena eftermiddagen, så jag kanske kunde ta med mig Ispahan och Sara in och vara med oxå??? Eller är det "föranmälan"?
    Jag är sååå dålig på att hålla mig informerad om vad som händer i "city":-(.
    Kramen Marie

    SvaraRadera
  2. Jaa va kul om ni kommer. Vi i Harry-kursen ska träffas klockan 12.00 utanför Dressman. Vår kursledare har förlagt vår träning till torget och på så sätt har jag fått veta. Tropic Zoo är väl med i planeringen för det var dom som kontaktade vår ledare. Jag vet inte om det är föranmälan men jag tror inte det. Jag tror att det bara är att komma och det är väl bara kul om vi kan visa flera whippets och visa på att de kan ha olika färger. Reklam för vår fantastiska ras är inte fel eller hur? Jag trodde du hade fullt upp den här dagen annars hade jag så klart berättat och tagit reda på mera. Hoppas ni kommer! Kram Olga Ps jag kan kolla med Tropic Zoo i morgon Ds

    SvaraRadera
  3. Vem skulle inte falla pladask för den ljuvliga lilla?? Jag ser fram emot den dagen då jag får träffa Harry i egen hög person! Jag gillar honom fast vi aldrig träffats! Fast den som gillar Harry mest i den här familjen är nog Scillas prinsessmatte! Hon vill alltid se bilder på honom... Gratta honom så hjärtligt från oss!
    Kram Nina, prinsessmatten och Scilla

    SvaraRadera
  4. Men Herre Gud - är det möjligt att vara så söt? Sötare än sockervadd och gräddkola tillsammans... Gratta sötnosen från oss!

    Varma hälsningar från Carin!

    SvaraRadera