torsdag 16 september 2010

Jag diggar dig jag diggar dig,digg digg diggar dej……

Lilla "skrället" som jag inte kan låta bli att digga. Särskilt när hon lägger huvudet på sned och undrar vad jag menar. En vild tjej tar många egna initiativ, en kärvänlig tjej som är beroende av mej. Jag köper hela paketet och låter mig roas och glädjas.

Inte kan man tro att denna väna lilla dam redan har dödat och slukat sin första mus? Att hon är en mattjuv utav rang? Att hon blir sjövild av att höra trasan gå på whippet-racet?Att hon rejsat runt i trädgården idag och kom in med lera upp till armbågarna? Att hon sover på min kudde varje natt? Jo det sista kan man väl tro på eller hur?

Märta-Pärta -Pyron -Paron Du är min lilla älskling…!

2 kommentarer:

  1. Å vad dina känslor i hjärtat hörs tydligt, och oj vad jag känner igen mig i denna översvallande kärlek... :-)
    Varma hälsningar från Carin!

    SvaraRadera
  2. Ja, nog är hon tänd på Whippetrace-banan alltid:-))). Men lugn och fin när man ska starta henne! Tror hon blir riktigt duktig nästa år när det blir dags att ta licens!
    Pussa båda Vajjan, Greta, Märta-Mai och Harry från mig och tossiga "Mibisanar-ligan"
    Kram kram
    Marie

    SvaraRadera