måndag 9 juli 2012

Hemkomst x två

Idag var jag följeslagare till katthussen på sjukhuset då han skulle skrivas ut från den långa, långa vistelsen i sjukhusets hägn. Permissionen över helgen utföll väl och läkarna var nöjda med framstegen som husse gjort sedan insjuknandet i den elakaste av sjukdomar fyyyyyy säger jag bara åt den! Massor av medicin och kosttillskott (15 kilo) släpade vi hem. Nu kan allt bara bli till det bättre. Katten Sally är salig och spinner konstant och stryker kring benen och trampar och brummar. Katthusse beskrev det som att komma hem efter en långresa.

Hundarna fick vara med sin husse på jobbet i Linköping där jag hämtade hem dom. Kul att komma hem tyckte de alla tre.


"Kom ut och lek matte"!



Blixten står stilla när Märta-Pärta-Pyron-Paron kommer fräsande genom luften.



Svårt att hänga med med kameran i alla lustiga språng dom tar.



Öronpolarna måste pusta ut efter alla turer och svängar…



"Vem är tröttast du eller jag?"



"Jag är inget trött, säger Harry,  för jag bara sympati-flåsar".



Vajjan går och luktar på blommor en stund och försöker dölja att hon flåsar av allt springande och språngande.



Violet som bakgrund…



… som förgrund och rätt matt i värmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar