lördag 30 mars 2013

Snart där…

…i Yorkan. Jag följer med Harrys Matte till New York och kommer hem till Sverige igen den 9 april. Allt är packat och förberett för avfärden och i morgon bär det av till Stockholm och vidare Arlanda – New York. Det ska bli så oerhört roligt att åka dit igen! Våren och blommorna har redan kommit och vem längtar inte efter våren i denna istid som råder här hemma. Nu gillar jag vinter och kyla men allt vad våren bär med sig av förväntningar och ljus gör också gott.

Hundarna ska vara kontorshundar och hjälpa husse med allehanda viktiga beslut, möten och installationer.

Dator och kamera åker med mig så några inlägg på mitt forum Tantolgas blogg lär det nog bli.


Snart kommer jag att sitta i en sådan här gul taxi…



…och se glad ut på promenad på High Line eller i någon grönskande. blommande park här eller där i den stora staden men jag tror jag lämnar mössa och vantar hemma.

3 kommentarer:

  1. Härligt o komma iväg lite mitt i allt styr. Hoppas du får toppentrevlig på andra sidan pölen =)

    SvaraRadera
  2. Må så gott Olga och roa dig i The Big Apple!! Kram Annika

    SvaraRadera
  3. Här roas det men jag har problem med internetuppkoppling så några flera inlägg kanske inte kommer. Härligt är det här i alla fall!

    SvaraRadera