söndag 7 april 2013

Internet fungerar…

…till slut men inte säkert att detta inlägg publiceras för det. Här i Yorkan varvar vi nöjen med plikter alltså jobb.

I morgon lämnar jag staden efter en afton på Museum of Modern Art. Vi ska se en film och sedan träffa regissören efteråt. Jättespännande!

Kanske kommer några bilder från dagarna här nedan. Internet är osäkert så det kanske inte fungerar att föra över bilder men går det så går det.




Detta blogginlägg har tagit halva dagen på grund av att internet dyker av och till. Om någon väntar på mera rapport och flera bilder härifrån så håll ut till jag kommer till Sverige. Nu ska vi hämta hem bagels till lunch. Until next time guys!

2 kommentarer:

  1. Dom stora metropolerna verkar ha lite svårt att få internetet att funka. Samma här vid Destiny Hill - rätt var det är så går farten ner till en bråkdel och det tar en kvart att få se en bild. Men våren verkar dock ha kommit längre där än här. På Omberg, som hundarna och jag var på tidigare idag, låg snön fortfarande tjock och kall på vägen upp till Hjässan och vägarna var bitvis täckta med solid snö.

    Hälsningar från hobbykenneln

    SvaraRadera
  2. Du där med med hobykenneln! Så härligt att höra att ni varit på Omberg idag! Jag kommer snart hem och möter våren i Destiny Hill och tar över kenneln igen. Jag landar i Stockholm på morgonen 9 april. Hälsningar Olga ordinarie kennelskötare

    SvaraRadera