tisdag 22 december 2009

Det ljusnar

Igår vände det! Nu blir det inte mörkare! Bara ljusare! Idag har det varit en strålande vinterdag i Stockholm där jag är nu igen. Harry och jag åkte upp till HM (Harrys Matte) i söndags. Hon behöver vår support när hon är sjuk och ändå måste jobba. Harry och jag promenerar med gänget på Gärdet varje dag. Här kan jag inte förbereda för julfirande med mat och sådant men det blir jul i alla fall. Jag har julklappar till hundarna, till husse och några till så maten går alltid att ordna på något sätt. Jag lägger ut några bilder från i somras när vi bodde på landet och tog hand om Pompe 5 år – korsning mellan Briard, Dalmatiner och Bordercollie. En supersnäll och mysig hund som bor på Lidingö vintertid.
Pompe står på vår veranda och spanar efter sin matte.

1 kommentar:

  1. Vilka härliga sommarbilder!
    Ha nu en riktigt God Jul så kan vi väl höras i mellandagarna;.)!

    Kramis Marie och Whippettjejorna

    SvaraRadera