torsdag 3 december 2009

Utflykter






















Omberg besöker vi ofta och samlar på fina foton därifrån. Då måste jag presentera Violet min andra Whippet fast på den här bilden vänder hon ryggen till. Något har fångat hennes intresse men det är inget jaktobjekt hon ser på för då skulle hon se helt annorlunda ut – lite vildare om jag skulle försöka beskriva det.

En gång i höstas vid äppelskördetider i Gränna besteg vi berget upp till Brahehus där jag också fotograferade favoritmotivet hundarna.

7 kommentarer:

  1. det verkar vara svårt att få iväg någon kommentar för intresserade läsare så jag provar att kommentera själv så får vi se om det fungerar.

    SvaraRadera
  2. Hej, gud vilka gulliga hundar! Jag tror jag svimmar!

    SvaraRadera
  3. Är det sannt att hon med röda kopplet kan springa 62 km/timme?

    SvaraRadera
  4. Ja, det hörde jag att nån sa i alla fall, men det är ju himla fort det.

    SvaraRadera
  5. Nej så fort går det nog inte. Men hon springer tillräckligt snabbt och det är snabbt!!

    SvaraRadera
  6. Hej vännen Olga,
    Nu ska vi se om jag lyckas med att skriva en kommentar! Verkligen KUL att Du startat Din alldeles egen blogg, och jag kommer följa den - var så säker! Fina bilder, härliga hundar och världens bästa bloggare vid namn Olga!
    Kram kompis

    Marie

    SvaraRadera
  7. Ja tack så mycket Marie. Nog hittar vi varandra ändå utan att gå via bloggar men det är kul att vidga vyerna eller hur kompis. Olga

    SvaraRadera