söndag 6 december 2009

Vilket gäng


Här är mina fantastiska vänner, Anne-Britt, Lotte och Mari. Vi tillbringade ett dygn tillsammans i vår sommarstuga i Ödeshög. Gänget kom på fredagskvällen och åkte hem igen 24 timmar senare. Regnet strilade ner mest hela tiden men vi hade så kul ändå. Vi åt middag på kvällen då de kom och sedan blev det filosofiska samtal och diskussioner kring mänskliga dilemman och hur det är att bli medveten om att man själv är dödlig inte bara alla andra. Detta pågick alltmedan den värmande brasan sprakade i öppna spisen. På lördagen åkte vi kring och stannade till vid loppisar, Ullspinneriet, Väderstads centralkonditori och vi avslutade vår underbara gemenskap med en middag på Värdshuset Vätterhästen i Hästholmen. Jag ser redan fram emot nästa äventyr med mina vänner igen.

Mina hundar umgicks med husse i Motala och hade det så bra med honom men trots det fick jag ett varmt mottagande när jag kom hem igen. Kvällsrundan kunde vi gå tillsammans. Jag vill gärna presentera en bild från samma stugutrappa som ovan fast tagen i somras då det var ett helt annat väder. På bilden ser man Greta och en bortflyende rumpa som tillhör Harry.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar