måndag 30 augusti 2010

Härliga hund

Varje dag får jag mig ett gott skratt, varje dag får jag hjärtat i halsgropen, varje dag får jag en glädjedusch, varje dag blir det trassel i kopplen. Inte varje dag får man så gott fika som idag. Idag var jag hos Marie och träffade hennes vuxna hundar och valpar. Tänk hemma har jag fyra härliga hundar och ändå åker jag och träffar andra härliga hundar. Bilder från min dag hos Marie går att se om man går in på Mibisan´s blogg. Adressen dit är; www.mibisans.blogg.se

Här är det Greta som skrattar gott åt något.


1 kommentar:

  1. Härliga söta goa Greta:-). Tusen tack för påhälsningen idag, och du vet att du ALLTID är lika välkommen hem hit till mina tokiga Whippar:-) (Undrar vem som är tokigast egentligen? Vovvarna eller jag själv - skratt).
    Kram Marie

    SvaraRadera