fredag 13 januari 2012

För två år sedan

Efter att julas försökt handla på min favorit-hundaffär i New York men misslyckats så får man hålla tillgodo med att handla via nätet ifrån Zoomies. Susan som äger affären ville att jag skulle undersöka möjligheten att introducera hennes produkter på den svenska marknaden. Eftersom jag inte vet hur man går tillväga så har jag inte gjort något åt det. Däremot kan jag slå ett slag för hennes nätbutik här på min blogg. Det är ju alltid något. Susan är så trevlig och entusiastisk och jag har varit och handlat hos henne tre gånger tidigare när jag besökt NY- Zoomies är ett måste.


Den 13 januari 2010 poserade Susans hund Chouchou på disken. Gissa om den hunden är bortskämd! I den här butiken kan man botanisera i hundprylar och låta sig inspireras i godisbaren.



Håll med om att butiken verkar mysig! Men den är dyr så jag har bara handlat några koppel och småleksaker till hundarna såsom frihetsgudinnan i gummi etc. För att handla hos Susan gå in på hennes hemsida: http://www.zoomiesnyc.com/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar