onsdag 4 januari 2012

Harry kontorshunden

I löptider är jag tacksam över att Harry får vara med husse på jobbet. Jag tror detta arrangemang gynnar oss alla. Nästa vecka kan säkert Harry flytta hem till Bruksis igen. Lite bonusbilder på Harry följer här nedan.


Fördelen med vita vintrar är rena hundar. Harry var tvingad att genomgå en dusch på kontoret. Han är inte glad åt det men samarbetar som vanligt när man ber honom gå in under den förhatliga strilande tingesten. 



Harry kan se deppad ut också men inte långa stunder. Jag tror han skäms över att behöva posera framför kameran i ett läge där han inte känner sig så komfortabel. Blöt och eländig och med en doft som inte är hans egen fina lukt.

1 kommentar:

  1. Härliga Harry! Det tro sjutton att han känner sig förnärmad över att behöva utstå husses påhittade dusch-reinkarnationer:-))).
    Men jag kan tänka mig att det var/är välbehövligt på en kortbent och mer eller mindre långhårig raggare som Harry-boy:-).
    Kram till Er alla på bruksis!
    Marie och Whippetligan

    SvaraRadera