måndag 2 april 2012

Bara MM idag

Ibland får jag för mig att bara ta en hund i taget på långpromenad. Så Märta-Mai hade tur idag för hon var mest frågande när promenaden ska äga rum.


"Matte är det inte dags för långisen snart"?



Jag tog med lilla hjärtat till stranden och hon fann en läcker pinne.



Det blåste hårt och kylan bet ordentligt så vi var helt ensamma på hela långa stranden.



Pinnen är tung så det gäller att ha den rätta tyngdpunkten för att det inte ska bli en snedbelastad hund.



Vete katten hur hon håller pinnen nu!



"Hur kom du över bäcken matte?"



"Tjoohoo jag klarade det"!



Jag hängde upp mina vantar i en björk och då upptäckte jag att det fladdrade ett blått band som satt i björken längre ner. Det blev som en sorts upprepning av vantarna i bilden.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar