lördag 18 december 2010

Fika i bilen

Lördagsfikat med mackor intogs i bilen. 


Isakallt var det i skogen och rätt vad det är lägger sig isen över hela Vättern tror jag.


Vinden ven kring öronen innan vi kom in i skydd av skogens alla träd.


Märta-Mai och Harry hittar vägen själva…

Oh, så gärna jag skulle vilja vara i Stockholm på Hundmässan men i morgon har Harry sin söndagsträning i ridhuset. Det blir rallylydnad á la tomte (vi ska båda vara utklädda), "skinkbana", skojtävling,  glögg och pepparkakor är utlovat. Så vad är väl ett besök på Hundmässan …? Alldeles underbart……eller?

3 kommentarer:

  1. oh jag ser ett par gamla ben - måste vara husses

    - kul om vi kunde ses i helgerna - jag åker inte tillbaka till ön förrän den 4 jan

    kram/Måsse

    SvaraRadera
  2. VILKEN BILD!!! Helt ljuvlig... (Den med isblocken.) Och apropå feminist säger jag bara en sak: Feminist? Javisst!!! :-)
    Varma hälsningar från Carin!

    SvaraRadera
  3. Det är roligt att läsa din blogg Olga och bilderna är fantastiska!
    Stinas Matte

    SvaraRadera