söndag 17 juli 2011

Frisbee med Märta-Mai










2 kommentarer:

  1. Ser ut som en jättestor pepparkaka! Jag provade frisbee på Zooi första gången igår och hon springer efter den men tar inte alltid med den tillbaka. :)
    Vilken fin stor härlig gräsmatta är de din?

    SvaraRadera
  2. Hej Lisa! Märta-Mais frisbee är av mjukt gummi och väldigt behaglig, lätt att få iväg och lätt att knöla ihop i fickan och ta med. Jag är själv förundrad över att MM kommer och lämnar sin frisbee till mig varje gång för vore det en pinne då lämnar hon den inte ifrån sig. När hon vill vila går hon undan och då får jag den inte så jag kan kasta igen – smart av henne. Gräsmattan är inte vår utan en gemensam lekyta för barn, vuxna och hundar. Vi grannar turas om att klippa gräsmattan. Lilla söta Zooi – ingen hoppar som hon! Hälsningar Olga Ps tack för tipset om bloggbakgrund. Jag ska prova Ds

    SvaraRadera