måndag 18 juli 2011

Helikopterfärd

Igår passade jag på att åka helikopter över området där vi bor på landet. Ostermans kom till campingen och alla hågade med pengar i handen fick åka i fem minuter. Jag fick sitta hos piloten och visa var jag ville åka för att se vårt sommarhus från luften. Fotografering var tillåten men hör och häpna jag blev upptagen av att vinka till Husse och hundarna så jag glömde fotografera just då. Några bilder blev det dock men fotovädret var inte det bästa.


Vi närmar oss området där vi bor och jag kan identifiera vissa hus och bilar och badställen.


Hamnen i Hästholmen.


Mera av Hästholmen.


Nästa gäng som lyfter efter gänget jag åkte med.


Nu ska dom cirkla runt i trakten i 5 minuter – en härlig upplevelse måste jag säga.

2 kommentarer:

  1. Äntligen är jag ute på nätet igen!! Så mycket skoj att läsa... Fotboll är inte så tokigt i hundsammanhang, frisbee är oxå helt godkänt, fast Scilla bara biter sönder frisbeena. Kul med helikoptertur, har alltid velat prova det! Vilken fantastisk utsikt det måste ha varit!! Hälsa MM så gott( de andra vovvarna får naturligtvis oxå en hälsning) vi se sväl när träningarna börjar igen!
    Kram Nina o svansvift från Scilla

    SvaraRadera
  2. Vilken fantastisk upplevelse du haft Olga:-). Härligt härligt!
    Kramis Marie

    SvaraRadera