tisdag 20 april 2010

Hejsan

"Hej här är jag Märta-Mai. Husse fotograferar mig när jag bara filosoferar lite över vilka tilltag jag gjort idag. Funderingar har jag också om det kommer någon mat snart. På lördag ska ni få se på grejer för då ska jag på min första utställning i Ödeshög. Ja det här var bara en liten rapport från mig fast jag glömde berätta att jag har åkt med matte som en skottspoling med skräp till tippen idag. Vi åkte 3 gånger med bilen full med skräpsäckar och så jag då fast jag är minsann inget skräp".


1 kommentar:

  1. Vovv vovv Märta-Mai;
    Det var ju för väl att matte tant Olga inte lyckades tippa av dig någonstans (vovv vovv).
    Du är ju så hiskeligt söt och go tycker vi Mibisanare!
    Vovv vovv på dig tösen och vi förmodar att Du fått lite gott "käk i kistan" oxå av Din goa matte Olga!
    Vovv igen från Tikka, Dafne, Aditi, Bella, Moya, Gullan, Dixie, Sara och Polly

    SvaraRadera