söndag 25 april 2010

Utsällningen igen

Idag fick jag bilderna från den andra Olga som tydligen fotograferade Märta-Mai och mig i ringen också. Den sista bilden är utanför ringen och då ville inte Märta-Mai egentligen vara med. Olga K F. har erbjudit mig att gå handlerkurs hos henne och det har jag nappat på. Hoppas MM också tycker att det kan vara kul.




Idag skulle jag ha åkt till Stockholm för att vinka av HM (Harrys Matte) som nu lämnar Sverige på ett tag. Resan blir inte av för jag har gjort illa mig i ryggen eller blivit kall eller något. Jag misstänker muskelinflammation så jag smörjer med Voltaren och käkar smärtstillande. Nu är frågan hur jag ska klara att sköta hundarna helt själv i morgon. Husse har gått långpromenader med två hundar i taget idag medan jag är i stort sett utslagen. "En dag i taget", är en sliten klyscha men ack så bra att ställa sitt hopp till. Nu ska jag klara av den här dagen och i morgon är en annan dag.

1 kommentar:

  1. Det är kanske dags för matte att gå till "veterinären" den här gången;-)!
    Krya på ryggen nu vännen! Det där låter inget vidare......
    Kram Marie

    SvaraRadera