lördag 6 februari 2010

Får jag lov att presentera……

Vår nya lilla familjemedlem Märta-Mai, Hot Isle Marimba. Hon är 9 veckor gammal och färgen är Brindle med vita tecken. En cool liten tjej som just nu vilar ut efter resan och mötet med resten av nya familjen och delar av det nya hemmet – oh vad trött man blir. Tack snälla vännen Marie för att du gav av din tid att följa med! Det var en ovärderlig hjälp som gjorde resan mycket tryggare för oss alla.

Mamma Tjejen passar på att mysa en liten stund till med sin dotter innan hon lämnar hemmet. Nu har hon bara den vackre och charmige killen Mosaik kvar att gosa med.
Närbild på Märta-Mais söta mamma Tjejen.
Jag äter med god aptit för första gången i mitt nya hem. Frukosten kom upp utanför Norrköping så nu smakar det gott med mat.
Biter husse i fingret. Bilderna är suddiga och tagna med Iphone i dåligt ljus.
Här vilar jag mitt lilla trötta huvud på husses knä.
Här har jag fått tag på en boll att tugga på.

3 kommentarer:

  1. Det var sååå lite Olga! Klart man ställer upp:-). Och duktig chaufför var jag ju också. Verkar ju fått "klart godkänt" av Dig (skratt).
    Kramis och lycka till nu med lilla pärlan Märta Mai!
    Marie

    SvaraRadera
  2. Grattis och lycka till med nytillskottet!
    Hon är underbart söt! :)

    Hälsningar från
    Birgitta, halvbrorsan Jisco och "lilla" Silver

    SvaraRadera
  3. Lycka till med lilla Märta - Mai
    Ha det så bra
    från Katarina

    SvaraRadera