söndag 14 februari 2010

Solig söndag

Aldrig på en söndag heter det i visan – men idag var det i alla fall "kloklippningsdag" och det gick utan smärta även för Märta. Lång solpromenad tog jag på förmiddagen med Harry och Violet medan Märta-Mai och Greta var hemma med husse. Han tar andra sorters bilder än jag – busbilder vilka går bort när jag fotograferar. Han mailade 11 bilder som han tagit när Märta busar och här är en. Märta tuggar på husses helglektyr – inte bra. Hon kanske bara vill prova på jobbet som reklamare eller webbare som framtida yrke. Jag håller på hushållslinjen och hon är redan lovad extraknäck på Horsvik så det så.Lite bilder från lekstunden i trädgården idag 14 februari på Alla Hjärtans dag. Hundarna hade hjärtans kul.






2 kommentarer:

  1. Hej vännen,
    Vilka UNDERBARA och HARMONISKA bilder på hela gänget i snön:-). Det är så härligt att se att dom interagerar tillsammans så bra hela gänget!
    Det är lite pirrigt nu, har väl aldrig haft så många besökare på vare sig blogg eller hemsida.....
    Vi får se om något händer i natt, men jag tror faktiskt inte det, för Tikka är sååå lugn....
    Kramar till Er allihopa på Bruksgatan.
    Marie

    SvaraRadera
  2. Ja det är faktiskt harmoniskt här men jag förstår att det är mycket pirrigt där. Bara Tikka mår väl så är väl allt som det ska antar jag.

    Må så bra däruppe i Västanvik.

    Vi hörs! Kram Olga

    SvaraRadera