söndag 28 februari 2010

Vajjan har fyllt

Våran finaste Violet fyllde år i går – 6 år har hon blivit. Det blev ett litet kalas hemma hos hundkompisen Stina. Vi hade köket på Vättervågens pensionat som slutmål för vår lördagsutflykt. Nu längtar vi alla ut i skogen men sjutton så svårt att komma fram. Fram kom vi till sommarstugan idag i alla fall för bonden Ulf hade plogat vår väg.

Vackra Violet (violen från Flen) 6 år står på altanen och har fått lite socker på nosen.

Den dramatiska utsikten från vår altan vid sommarstugan. Jag får ingen badlust alls.
Dagens valpbild: Märta-Mai är redo att gå ut.

2 kommentarer:

  1. Min lilla Justus ( http://justusthewhippet.blogspot.com/ ) fyllde tre igår, samma dag som Violet!
    Din lilla valp är verkligen bedårande söt! Blir sugen på att skaffa en till när jag ser henne men det får nog vänta tills jag är färdig med New York-livet.
    Hälsar HM's kollega Anna

    SvaraRadera
  2. Hej Anna!
    Så trevligt att du tittade in på min blogg och att du umgås med HM i NY. Jag har sett din fina Justus på din blogg. Härlig kille! Ja whippets är som jordnötter du vet; tar man en så tar man gärna en till och……

    Det är jobbigt med en valp men oh så roligt!

    Hälsningar Olga HMs mamma

    SvaraRadera