söndag 3 januari 2010

Mycke inne

Mycke ligga inne blev det idag. Vi längtar alla efter en långpromenad men det behöver bli några grader varmare. Koppelpromenader under dagen och en enda liten lekstund blev det nere vid vattnet på morgonrundan. Jag håller på att packa och förbereda för min resa till New York så hundarna tycker att jag är tråkig. Kanske de känner på sig att jag ska vara borta i nästan 14 dagar.

TRÅÅÅÅÅÅÅKIGT!!!!!!!!!!

ÄNNU MERA TRÅÅÅÅÅKIGT!
TRÅÅÅÅÅÅKIGT!!!! Eller överför jag bara mina egna känslor på hundarna? Det blir roligt att åka med HM till USA men alltid lite sorgligt och tomt att lämna hundarna och husse förstås. Hundarna kommer att vara i husses goda händer när jag är borta.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Olga!! Hoppas allt är oki!
    Vi ville önska dig en trevlig resa till
    "over there":-) Vilka fina bilder du har på bloggen!!
    Jag gillade den kinesiska lyktan,jag stod faktiskt och höll i en sådan på City gross här i Nyköping,men sen la jag tillbaka den,vet inte varför:-/ Man ångrar sig när man ser dina bilder,verkligen! Många kramar Steelsuccess

    SvaraRadera
  2. Hej Olga!Det låter så himla kul och härligt där i yorkan!Och vad sugen jag blir på en riktig NY.bagel,med philladelphiaost o sylt eller lax!Här är det ju kallt som tusan,min tid går messt åt att försöka tina upp vatten och toaletter.Tänk så olika livet kan se ut!!Men solen skiner och Agaspisen värmer skönt.I veckan ska jag och Stina få besök av tre gulliga hundar från Bruksgatan det blir kul! Ha det så bra och kul och hälsa Fia och familjen.Kram Ingrid o Stina(som sover gott i korgvärmen)

    SvaraRadera